Jag är kär!

Publicerat: 6 februari, 2012 i Uncategorized

Efter ett otroligt dygn så kom jag hem och fann denna bok i lådan!
Började läsa den lite och kände direkt att denna är BRA!
Jag kände med en gång att Rikard han är en kille man skulle vilja ha som sin bästis! Tänk vilka underbara samtal man skulle kunna ha med honom om nätterna!

Jag har alltid gillat honom, men efter att läst det lilla jag hunnit så är jag fullkomligt förälskad i mannen! Ja jag erkänner, jag är kär!
Ni måste läsa den!

Kommentera

