Nej!

Publicerat: 14 september, 2012 i bokbabbel
Etiketter:, , , , ,

Nu får jag ju skärpa mig! Vad jag varit lat! Har iofs läst en del så jag kan lägga upp lite recensioner. Barnen har varit sjuka, hade fyra av fem hemma förra veckan och kände mig själv inte helt 100. Men nu är vi på benen igen och nu ska det hända lite här på bloggen!

image

Ni har väl inte missat tävlingen va? Ta chansen och vinn fina priser och i samband med prisutdelningen så bjuds ni in på ett litet mingel hos oss på bokmässan!!! Vinner ni inte, så lär det finnas lite annat som kommer att lottas ut.

image

Jag måste även tipsa om en väldigt bra bok jag snubblade över på killarnas rum! Där drömmar blir till av Emma Andersson, en väldigt spännande ungdomsbok, men den passar bra även för gamlingar som mig! Har en hel del andra böcker i samma stil som jag kommer att sluka.

image

Ikväll ska jag börja läsa Robinson Crusoe för de två minsta! Blev så sugen på det när jag såg den i hyllan när jag väckte killarna. Kommer ihåg att jag älskade den när vår fröken läste den i skolan. Frågan är bara om mina killar kommer att gilla den lika mycket som jag gjorde. Äh klart de gör! Vem gillar inte ett riktigt spännande äventyr?!

Kommentera

