Oj oj oj!

Publicerat: 21 september, 2012 i bokbabbel
Etiketter:, ,

image

Nästa vecka vid den här tiden har det dragit igång! Bokmässan!
Jag gjorde upp lite planer för dagarna, den har fått andra lite här och var för jag ska jobba också, där, i det underbara!!! Kan inte fatta att det är sant!
En dröm som gått i uppfyllelse!
Ska bli så otroligt kul!

Annars så är det smått stressigt nu så här i sluttampen! Allt ska klaffa och fixas, allt ska flyta på så bra det bara går! Men det är kul, det är så roligt att planera inför allt detta stora, bullriga, underbara!

In på bokmässans community och registrera dig så du också kan ta del av den kokande stämning som råder där nu!!!

Jag läser ju Robinson Crouse för killarna, men jag måste erkänna, jag låg och läste nästan hela boken innan jag somnade igår! Lite gammalt språk och så, den den är såååå spännande! Läs den om ni inte läst den, har ni läst den, läs den igen! ;-)

Kommentera

