Nu så!

Publicerat: 24 september, 2012 i bokbabbel
Etiketter:, , , ,

image

Nu drar bokmässeveckan igång!
Idag, händer inte så mycket i bokens tecken idag, inte mer än att ett paket med böcker ska hämtas och sonen ska på hörselkontroll, i morgon då fyller mina gulliganer åtta år, grattis! På onsdag blir det pressnatta och så torsdag drar det igång på fullaste allvar! Tjoho!

Tänk att lilla jag ska vara så mässan alla dagar! Kan knappt tro det är sant!

Annars så började veckan rätt bra, även om det är stressigt att få iväg alla barnen till skolan i tid och jag var astrött! Inte alls hälsosamt med bra böcker, de håller en vaken hela nätterna!
Jag är helt fast i dessa underbara ungdomsböcker!
Vad jag kan komma ihåg så fanns inte detta stora utbud av böcker när jag var yngre, då fanns det vi fem, Kitty, Lotta och den typ av böcker, ja och alla de otroligt många hästböcker som jag läste, men så här många spännande ungdomsböcker, fanns de? Var utbudet sämre eller var jag bara för insnöad på hästböckerna så jag missade alla andra?

Kommentera

