Enkät!

Publicerat: 11 oktober, 2012 i bokbabbel
Etiketter:

Har sett den på en del bloggar och tänkte att nu är det dags att jag svarar.

() Ljugit i en recension för jag vet att förlaget/författaren läser recensionen.

(x) Fått recensionsexemplar

(x) och inte skrivit om boken på bloggen
Nej, det tror jag aldrig hänt, även om det ibland kan ta lång tid att hinna läsa så gör jag det och skriver sen om den på bloggen.

() Sagt att jag inte har läst en bok jag har läst.

(x) Sagt att jag har läst en bok, jag egentligen inte läst.
Inte med ont uppsåt iaf. Jag har rätt dåligt minne så ibland kan jag säga att jag läst en bok, jag kan känna igen namnet, men sen så kommer jag på att jag inte läst den, det kan vara lite pinsamt.

(x) Tjänat något på min blogg
Inte reda pengar, den jag fick en övernattning och seminariekort i år.

() Har fått elaka kommentarer.

(x) Blivit stressad av att blogga.
Nej inte nu när det gäller bokbloggen, då var det värre när jag hade min andra blogg, där nästan krävde läsarna att man skulle skriva femtioelva inlägg om dagen.

() Tänkt sluta blogga.

() Hållit det hemligt att jag har en blogg.

(x) Gjort saker IRL som jag inte hade fått göra utan bloggen.
Ja lite förlagsmingel, varit bloggambassadör mm.

(x) Haft andra bloggar.
Ja både bokblogg och andra bloggar. Men det här med bokblogg passar mig bäst. Framförallt så ”hänger” man inte ut familjen på samma sätt som i en blogg om just familjen, det hade jag innan.

() Gjort min design på bloggen själv.

() Betalat för något till bloggen.

(x) Läst en speciell bok bara för bloggens skull.
Kanske någon som jag fått skickad till mig

(x) Träffat en annan bokbloggare
Ja många nu på bokmässan! Hur kul som helst!

Kommentera

