Underbara Clara – Clara Lidström

Publicerat: 13 oktober, 2012 i 4.5, recensioner
Etiketter:, ,

image

Författare: Clara Lidström
Fotograf: Clara Lidström
Formgivare: Mikael Engblom
Förlag: Bonnier Fakta
Bandtyp: Kartonnage
Språk: Svenska
Utgiven: 201208
Antal sidor: 143
Vikt i gram: 663
ISBN10: 9174242180
ISBN13: 9789174242188
Betyg: AAAA

Mitt omdöme:
Jag ska ärligt säga att jag var lite skeptisk när jag fick denna, jag trodde det skulle vara en i mängden av alla de jagärkändbloggaresåjagmåsteskrivaenbok. Sen om boken är bra eller ej det spelar ingen roll, bara jag får ge ut en bok.
Så fel jag hade! Den föll ju inte alls in i den kategorin!
Jag bara älskade boken!
Otroligt många bra tips, att det kan vara så billigt att pimpa sitt hem! Att det krävs så lite!
Sen bara älskade jag alla bilder!
Helt otroligt fina!
Hela boken älskar jag, jag gillar att bara sitta och hålla i den!

Ska fixa fina ljusslingor till killarna!
Resultatet kommer jag att lägga upp här!
Köp den! Ge den i julklapp!! Ni måste bara läsa!

Bokmässebok 7

Kommentera

