Bokcirkel-bok

Publicerat: 1 november, 2012 i bokbabbel
Etiketter:, , ,

Jag ska ju åka på Read Treat om ett par veckor och idag damp bokcirkelboken ner i lådan.
Det är Välkommen till den här världen

image

av Amanda Svensson. Började läsa den tidigare i eftermiddags och den är snart slut. Vet inte riktigt vad jag tycker om den, visst den är bra och så men…
Mer om vad jag tycker skriver jag givetvis efter att den är utläst.

Tidigare idag läste jag ut Fat Molly och den kommer jag att skriva recension om senare.

Kommentera

