Bokköp idag igen.

Publicerat: 5 november, 2012 i bokbabbel
Etiketter:, , ,

image

Ja inte jag utan dottern igen.
Idag hade hon inte glömt sitt presentkort så idag köpte hon Arvtagaren, i samma serie som Den äldste.
Jag klämde och kände på en massa böcker denna gång också, men jag kände att NEJ, jag har böcker så det räcker ett tag nu, jag behöver inte mer nytt!!!
Det var svårt att stå emot, men det gick!
Det fanns ett par böcker som jag vet kommer att få följa med hem inom kort dock. De kommer att bli
perfekta julklappar!

Jag kan inte hjälpa det, men jag blir så avundsjuk på alla som jobbar på Bokia och andra bokhandlar. Jag vill liksom också jobba där, bland alla böcker hela dagarna!

Nu ligger jag och läser och jag säger bara att om något av mina barn döper en dotter till Elna då bli jag arg! Elna är en ond människa!

image

kommentarer
  1. Åh, måste också införskaffa Barkhes son!

Kommentera

