Funderar lite

Publicerat: 17 november, 2012 i bokbabbel
Etiketter:, , , ,

image

Snart är det ju den 1a dec och jag sitter och funderar lite på olika saker och ting här.
Antingen en julkalender-tävling eller adventstävling.
Funderar lite på någon form av tävling i bokens tecken.
Mer om det när jag funderat färdigt.

Idag mår jag något bättre, har inte alls mått bra de senaste dagarna, åkte på en hemsk förkylning. Har inte ens orkat läsa, då är det illa!
Men som sagt idag mår jag bättre, men är ändå lite ledsen, skulle varit på Read Treat idag, men då killarna här hemma inte mått så bra i sina magar ville jag inte riskera att själv bli sjuk på vägen eller där och att smitta alla andra.
Men men det blir nog en till våren och DÅ ska jag vara med!

På måndag ska jag börja köpa lite julklappar! De kommer att gå i bokens tecken!

Kommentera

