Jag är inte som andra jag.

Publicerat: 4 januari, 2013 i bokbabbel
Etiketter:,

Iaf känns det som det när det gäller läsning.
Jag måste vara den enda i landet som inte läst vare sig 50 nyanser… och Torka aldrig tårar…det brukar vara så med väldigt haussade böcker, de läser jag något är efter de kommit ut, när det värsta lagt sig.
Visst kan jag, och gör det ofta, läsa nyutkomna böcker, det gör jag, men då blir det såna som det inte är värsta hysterin om, jag vill inte veta för mycket om böckerna, inte veta allt för mycket om vad folk gillar dom, med böcker som Torka aldrig tårar…vet man ju allt, från början till slut redan innan den lämnat pressarna och det gillar inte jag riktigt, blir lite som att läsa slutet först.
Nej de böckerna får vänta på mig ett tag till, om något är kanske jag läser dom.

kommentarer
  1. Idun Skuggbarn skriver:

    Heh, vi kan starta en klubb. Brukar känna mig smått bortkommen bland alla bokbloggare för att ALLA har läst en bok som jag inte ens sett åt.

Kommentera

