Rensar ut

Publicerat: 13 januari, 2013 i bokbabbel
Etiketter:, ,

Nu har jag börjat rensa ut lite böcker som jag och barnen inte längre vill ha. De flesta är namnade.
Böckerna här är några av de som ska hitta nya hem. :-D
Alla böcker är helt gratis, det enda ni betalar är ev porto. Böckerna kan hämtas i GBG med viss omnejd. :-D
Är ni intresserade av någon så maila mig, annicarbarkf(@)gmail.com

image

Ljudbok, komplett, inga repor vad jag vet.

image

Del fem och sju, av sju. Fd biblioteksex. Hela och rena.

image

Hästböcker. Fd biblioteksex, hela och rena.

image

Fd biblioteksex, hel och ren.
image

Två Nora Roberts pocket. Den ena kan sakna en halv sida, men jag har kollat igeno båda och kan inte hitta var, så troligen har jag reda slängt den trasiga.
image

Lite Harlequinböcker. Efter den del flyttar är de lite kantstötta, men hela och rena. Aldrig lästa.
image
Nu när det är så populärt med erotik så slänger jag in denna också! Tre berättelser i en minsann! ;-)
Håller nog inte samma klass som de tre som är så populära just nu. Lite kantstött men i övrigt hel och ren. Aldrig läst.
image

Mer Harlequin. Hela och rena men lite tilltufsade efter alla flyttar, en del pärmar iaf, inte alla.
image

Åttonde boken, lagad för den var trasig när jag köpte den. Fullt läsbar.

Kommentera

