Värmefilt, en bok och mysiga killar.

Publicerat: 16 januari, 2013 i bokbabbel
Etiketter:

image

Idag är det KALLT, väldigt väldigt kallt. Så just nu sitter jag och mina två minsta och myser under min värmefilt. Jag ska snart stoppa liven i säng och sen är det jag och min bok som ska mysa. Läser fortfarande Vitlöksballaderna, har inte haft någon direkt läslust då jag dagen innan nyår fick ett väldigt tråkigt besked, en av mina kära kusiner hade dött. Hon var som en syster för mig när vi var yngre.
Saknar henne otroligt mycket.
Men nu idag känner jag åter igen för att läsa.
Jag ska även nu i dagarna lägga in recensioner som jag känner att jag ligger väldigt efter med.
Jag vann en bok igår, Dold agenda av Elisabeth Akteus Rex, ska bli spännande att läsa den.
Och som ni ser har jag börjat rensa ut böcker, trodde det skulle vara svårt, men det är betydligt lättare än jag trodde. Kan kanske bero på att böckerna jag rensat ut är såna jag aldrig kommer att läsa och/eller såna jag läst men inte gillat så mycket.
Fler kommer hela tiden så håll koll på inläggen med de böckerna.
Har ju en onlinebutik, kanske jag ska starta upp den på allvar och lägga upp böckerna där istället. :-D

Kommentera

