Jag skriver.

Publicerat: 11 februari, 2013 i bokbabbel
Etiketter:, ,

Jag har tagit mod till mig och faktiskt börjat skriva på en bok, ja jag hoppas ju att det blir en bok i slutändan.

Det hela började med en dröm jag hade, den har nu utvecklats och det börjar ta form. Jag vet att resan är lång och full av hopp som dör, hopp som föds och många, många timmar av skrivande, raderande, ändrande och förtvivlan. Men jag är en sån som inte ger sig, jag är ego nog att tro på mig själv, så jag hoppas, hoppas att jag något år i framtiden får stå på bokmässan och signera böcker på löpande band.

Min mamma och mina två döttrar peppa och hejar och hjälper mig med idéer och jag har även en vän på Facebook som jag kan få hjälp av.

Detta är verkligen skoj, men svårt, för jag är full av självkritik och just nu går delete-knappen varm.

Vi DU veta hur det går med mitt projekt? Kanske följa mig i min strävan om att bli publicerad? Kika då in på min Facebook-sida JAG SKRIVER

 

Kommentera

