OJ

Publicerat: 23 februari, 2013 i bokrea
Etiketter:

9186775375vilken bok!

Började läsa den, Dold agenda alltså, när jag gick och la mig och den var omöjlig att lägga i från sig, det får jag lida för idag, men jag måste säga att det är värt det.

Var nästan skönt att det är lördag idag, man slapp gå upp tidigt.

Snart börjar ju bokrean, har ni spanat in något att köpa?

Jag tycker utbudet verkar lika klent som förra året. De som är intressanta har jag redan så det lär bli ett billigt år i år igen.
Där var ett par som jag skulle kunna tänka mig att köpa till barnen, men inte mycket som jag skulle vilja ha.

 

 

 

 

book_773_large_9783848001279

 

 

 

 

 

 

 

 

Denna hade varit något för Emmy.

 

 

book_682_large_9789186297398

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Denna skulle kanske vara något för Edvin.

 

 

 

Kommentera

