Nää

Publicerat: 19 mars, 2013 i bokbabbel, bokrea

big-bokreablev ingen bok igår, var nere på Willys bara och visst de har lite böcker där, även reaböcker, men jag hittade inget som jag kände att jag ville ha.

Jag tyckte jag var väldigt duktig som kunde stå emot, även om där var några kanskeböcker, men jag kände att om jag inte känner WOW så är det ingen idé att ens fundera på ett köp.

Kanske jag åker till Frölunda torg i morgon och kollar lite där, det är nog större utbud där, men om jag ska vara helt ärlig så hittade jag inga intressanta böcker i de kataloger som kommit hem.

Det kan ju beror på att de mest intressanta som finns med har jag redan, så visst det finns nog en hel del som är intressant, bara det att jag känner att ett ex per bok får allt räcka. ;)

Kommentera

