Bokrean is da shit

Publicerat: 22 mars, 2013 i bokbabbel

392773_354155138036431_105464655_nVar på coop idag och de har ju också böcker och där hittade jag dessa tre gynnare. Tänkte att YES, de två sista i Stefan Tegenfalks triologi! Jag har ju den första där hemma. Men nej jag har ju inte den. :( Var en annan om vrede jag har. :S  Får se till att köpa Vredens tid någon dag så jag kan läsa den först.

Nu ska jag läsa Joe Hill’s Horn för när sen mina två äldsta kommer hit så ska dottern få den. Damn I’m soooo kind. ;) Hon älskar skräck så den får ho, jag behöver inte ha huset fullt av böcker (jooooo).

Nu ska jag skriva en recension på Toby som jag läste ut igår. Sötgrisen. :D

Kommentera

