Läsa om

Publicerat: 8 april, 2013 i bokbabbel

Jag läser inte om en bok så ofta, har hänt med en del böcker, men nu så tänkte jag gå igenom lite av de böcker jag har och som jag läste när jag var yngre. Mest bara för att få reda på vad jag tycker om böckerna nu, om jag tycker olika mot vad jag tyckte om den innan.
De jag tänkte jag skulle läsa igen är;
Princess Daisy, kommer inte ihåg författaren.
Virginia Andrews böcker om barnen på vinden.
Viskningar av Dean Koontz
Det av Stephen King
Grottbjörnens folk av Auell

kommentarer
  1. Nina skriver:

    Det av Stephen King kommer jag aldrig läsa. Filmen var nog läskig.

    • Annica skriver:

      Jag läste Det för många år sen, tyckte den var lite snurrigt och svårläst, men jag tänkte att jag skulle ta tag i den igen nu när jag är vuxen, fast jag lär väl bli väldigt mörkrädd, har blivit sjukt mörkrädd på ”äldre” dar. ;)

Kommentera

