Läst för killarna

Publicerat: 14 april, 2013 i bokbabbel

9197997528Nu ska jag läsa för mig själv.
Det blir När Gud var en kanin, det är den som känns mest lockande av de böcker jag har här nere.
Kanske inte den enda som lockar, men den jag är mest sugen på just nu.
Den verkar vara så fin, full av kärlek.
Så nu slutar jag skriva en massa svammel här och börjar läsa istället.
Pojkarna gillade iaf de båda böckerna lika mycket nu som för några år sen. Underbart söta böcker båda två.

Test skriver detta lite via mobilen, utan app och det är lite bökigt måste jag säga, visst det funkar, men det är smidigare med appen.
Tjingeling

Kommentera

