Mycket barnböcker

Publicerat: 14 april, 2013 i böcker, bokbabbel

9197997528Ja det har blivit en hel del barnböcker på bloggen de senaste dagarna.

Men det beror mest på att jag läst så mycket bra barnböcker, roliga böcker, spännande böcker. Detta medan jag kört fast i min egen, Myteriet på Bounty, den är bra, jättebra, men jag känner att det inte är den typ av bok jag är så sugen på just nu. Tror jag ska rota fram någon annan till mig ikväll, någon som kanske är mer rätt i tiden sas. Jag har nu ett tag tittat lite åt När Gud var en kanin av Sarah Winman, den verkar vara mer rätt just nu. Bounty får jag ta lite senare.

 

Just nu så känner jag bara för att lägga mig i soffan med lite tända ljus, en kopp med gott te och läsa, läsa och läsa. Det ösregnar ute och jag blir alltid lika lässugen när det regnar. :D

Kommentera

