Liebster blog award

Publicerat: 16 april, 2013 i bokbabbel

Denna fick jag av Anna, som driver bloggen ….med näsan i en bok, en blogg som jag gillar väldigt mycket. Tack för utmärkelsen!

liebster blogaward

 

När en får en ”Liebster blog award” kan en svara på dessa frågor om en vill och skicka vidare till 5 favoritbloggar värda att uppmärksamma. Men det räcker också att bara ta emot priset och tänka på att jag och många andra uppskattar just det som du gör.


Frågorna


Vad ville du bli när du var liten?
Jag ville bli barnmorska.

Vad är du idag?
Vikarie på olika förskolor, även om jag har ett litet studieupphåll just nu. Mamma till sju härliga ungar och matte till två dårar på fyra ben (katter). Annars arbetslös, men letar efter ett bokigt jobb med ljus och lykta.

Vart vill du helst resa?
Oj, jag har två drömmar och den ena är att få åka till Irland och utforska den gröna ön och shoppa loss i NY. Sen vill jag gärna åka upp till Stockholm igen.

Var ser du dig själv om fem år?
Oj, svårt, men jag hoppas att jag är där jag trivs och att allt gått den väg jag vill.

Rött eller vitt?
Vitt

Sommar eller vinter?
Sommar

Skog eller hav?
Skog, är livrädd för vatten. :$

Vad gör dig ledsen?
Orättvisor och ondska mot människor och djur.
Att det finns så många barn i världen som inte har möjligheten att få lära sig läsa.

Vad är det bästa du vet?
Att få se mina barn glada, lyckliga och friska

Vad är det bästa du vet?
Sovmorgon

Dessa fem vill jag skicka denna vidare till. Detta är bloggar jag ofta återkommer till och som jag tycker är intressanta.

Bims blogg

Ninas film och bokblogg

Bokföring enligt Monika

Biblophilia

Poooohbloggen

kommentarer
  1. Hej! Tack för att du bjöd in mig till ”awarden”! Har gjort den alldeles nyligen, så jag länkar bara till den här: http://bimsblogg.wordpress.com/2013/04/05/liebster-blog-award/

  2. Nina skriver:

    Åh tack så mycket! :) Ska göra det där senare när jag sitter vid datorn.

Kommentera

