Ut

Publicerat: 17 april, 2013 i bokbabbel

9197997528

Jag ska nog ta med mig boken ut på altanen och sitta där ute och läsa lite. Vilket härligt väder det är idag!

Kaffet puttrar i bryggaren och jag vill bara läsa ut boken NU! Den är så bra så.

Det är denna tid jag längtat efter HELA året, att sitta ute i solen och läsa, ja kanske inte solen, men i skuggan och njuta av det underbara vädret.

Fast åh andra sidan så vet jag inte riktigt om jag ska sitta ute och läsa, för jag blir ofta distraherad av läsa ute. Lite beslutsångest med andra ord. Himla vår! ;)

Vad tycker ni, har ni lätt för att sitta där ute i värmen och läsa eller föredrar ni att sitta inne i mysiga soffan och läsa, oavsett vilket väder det är?

Kommentera

