Hej hopp!

Publicerat: 27 april, 2013 i bokbabbel

Blev en bok till på bokrean. De sålde ut de sista böckerna på Willys för 20 kr, köpte…….attans vad heter den……lalala…….ja iaf så köpte jag den, tyckte den verkade bra, men med min vanliga otur så läser jag rätt slarvigt så jag missade att den är nr 2 i en bokserie, varför gör jag alltid så? Blir så trött.

 

Hämtade boken nu och den heter Den tredje cirkeln och den är skriven av Christopher Reich.

Får väl se om jag hittar ettan, Röd täckmantel, så jag kan läsa den först.

9100117161

Kommentera

