Varmt och skönt

Publicerat: 27 april, 2013 i bokbabbel

med lite inslag av regn och lite kyla. Så har vädret varit idag.

Nu är två av killarna ute och leker i trädgården och det verkar som om det är rätt varmt trots klockan är över 20!

Visst är det härligt.

Idag var det lite aktiviteter på de minsta barnens skola, man fick sitta i en brandbil, i en ambulans och även en djurambulans. Det var pilkastning, lotteri mm.

Det var fina priser och mina tre minsta killar vann varsin gång. De valde fotboll, kanelsnäckor och rulltårta, när de kunde välja en bok!??!!! :O

Jag hade valt en av barnböckerna, för den som vi vuxna kunde välja var en Stieg Larsson och om de gillar jag inte. Så jag är inte så ledsen över att jag inte vann. ;)

Är det fint väder i morgon också ska jag ligga ute i solstolen och läsa ut ”Kaninen”, sen blir det nog något av det jag ska läsa om, kanske Kings Det.

Ha en bra lördagskväll.

9170028346

 

Kommentera

