Blir lite irriterad

Publicerat: 1 maj, 2013 i omläsning

9170028346på ett bra sätt.

Men jag verkligen älskar Det, vilken otrolig skillnad att läsa den nu.

Jag kan inte släppa den, inte ens när trädgården behöver rensas och tvätten måste tas omhand.

Jag kommer ihåg att när jag läste den förra gången så la jag den ifrån mig ofta för jag tyckte den var så seg, nu vill jag inte sluta läsa, den blir som ett gift.

Detta var verkligen en glad överraskning, att läsa om böcker från förr, det blir en helt ny upplevelse. Ska bli kul att att se vad jag tycker om de jag tyckte om då, när jag var ung.

kommentarer
  1. Nina skriver:

    Kommer aldrig läsa den här boken. Räckte med att se filmen för många år sen. Den var nog obehaglig.

    • Annica skriver:

      Jag trodde inte jag skulle läsa den igen, för den var sååååå seg och jobbig förra gången jag läste den, men nu är jag äldre och ser väl allt med andra ögon. ;)
      Filmen kommer jag ihåg som väldigt hemsk. Kanske se den också igen.

Kommentera

