En kom hem

Publicerat: 3 juni, 2013 i bokbabbel

9789100118440_200Ja denna är den enda bok som kom med hem från Skåne, väskan blev full av annat så endast denna som jag började läsa i Höganäs.

Jag gillar den, den är så där mysigt spännande som Walters böcker brukar vara.
Jag hade fler böcker kvar i Höganäs än vad jag trodde. En hel del P Cornwell, härligt.

Ja och en massa annat, det var inga noveller direkt så skulle jag ta med alla hem hade mina armar varit typ två meter långa nu.

 

Kommentera

