Bibblan is da shit!

Publicerat: 19 juni, 2013 i bokbabbel

1014947_395111177274160_2100561905_oLill-E ringde hem förra veckan, han stod med klassen på bibblan och hade stuckit hemifrån UTAN kortet. Som den snälla och boktokiga mamma man är så släppte jag allt jag hade för händerna (Emmerdale på tv-n) och åkte ner med hans kort.

På vägen ut såg jag DET bord som är det bästa i världen, BÖCKER BORTSKÄNKES! Men min käre Oden vilken lycka!
Tittade lite bland böckerna och hittade dessa fyra som följde med mig hem.
Ja Da Vinci koden har jag ju redan, men det är ”bara” storpocket så att få hem ett inbundet ex var ju super.
En geishas memorerar har jag länge velat läsa, sen efter jag såg filmen på tv för något år sen.
Oönskad var något nytt för mig, även om jag tycker jag känner igen det från någon film jag sett.
Grand final i skojarbranschen har jag hört så mycket om så den måste jag läsa själv.
Så nu har jag att läsa, ska köpa ett par böcker till snart, den 28 då smäller det högt här. :D

kommentarer
  1. Carro skriver:

    Men vilken trevlig överraskning! ;)

Kommentera

