Välkomna, hoppas ni ska trivas här i min enkla boning.

Publicerat: 20 juni, 2013 i böcker, bokbabbel

Köpte lite böcker idag, i mångas ögon är det kanske inte så lite, men här är de små gynnarna iaf.

1005702_395949653856979_1345207025_n

 

 

 

 

 

 

En av dom har jag redan läst ut och jag satt och garvade hela tiden.

Nu läser jag Den okända historien av Monica Ali och den är väldigt bra den också, inte så man sitter och garvar men den har verkligen fångat mig.

Jag sitter och funderar lite på om jag ska läsa Inferno nu eller om jag ska läsa alla de tre första först, bara så jag vet lite vad som hänt innan, minnet har svikit mig lite, kommer inte ihåg många detaljer från dom.

Kommentera

