Ett år går fort.

Publicerat: 21 juni, 2013 i bokbabbel

Jag skriverOch snart är det här gratisåret slut och jag har inte bestämt mig än om jag ska fortsätta att ha det så här. Visst jag gillar WordPress även om jag funderar på att flytta tillbaka till min blogger-blog.

Men jag får se, har någon vecka på mig att bestämma mig.

Jag gillar det här med att det går lätt och smidigt att skicka upp inläggen på facebook här via WP, någon sån funktion har jag inte hittat på blogger. Men åh andra sidan så har blogger en mobil-app som funkar i den mobil jag har just nu, WP’s funkar inte i den.

Men visst WP har många fler och bättre funktioner, men aaaaah jag gillar blogger också.

Förstår ni mitt dilemma?

Kommentera

