Nja, vet inte, kanske

Publicerat: 21 juni, 2013 i bokbabbel

9789174293036_200_den-okanda-historien_pocketNä jag vet inte vad jag tycker, den är väl helt okej egentligen, men när man kommit en bit in i den känns det lite för mycket som Nora Roberts. Idén till boken är helt okej, men jag tycker den kunde ha gjorts betydligt mer spännande. Jag har inte avslöjat identiteten på kvinnan så här pass tidigt och absolut inte i baksidestexten, jag tror man hade kunnat bygga upp mer mystik om Lydia om man hållit inne hennes rätta identitet till absoluta slutet.

Kanske den blir bättre, har ju trots allt bara kommit halvvägs.

Jag ger inte upp, men sneglar en hel del på andra böcker som jag tror är bättre.

kommentarer
  1. Bibliophilia skriver:

    Jag tyckte det här var en lättläst bok som flöt på bra. Storyn är helt ok, även om det är lite väl förutsägbart. Men absolut värd att läsa.

  2. annicabark skriver:

    Ja så känner jag också, den är helt okej att läsa, inget ont om den alls, men jag tycker att det hade kunnat göras betydligt mer mystiskt, att det inte avslöjades redan i baksidestexten vem hon är. Prinsessan Diana var ju en rätt mystisk kvinna och det hade författaren kunnat ta tillvara på ett mer spännande sätt.

Kommentera

