Har inte glömt

Publicerat: 31 juli, 2013 i böcker, bokbabbel, bokmässan

imageshar bara haft semester. :D Så jag har helt enkelt inte haft tid med lilla bloggen.
Men jag hoppas jag har tid och ork att lägga in en massa recensioner på alla böcker jag läst nu under semestern.
Ska även göra lite mer här på bloggen, men mer om det senare.

Jag har läst och håller på att läsa ett gäng väldigt bra böcker och mer blir det. Har köpt en hel del böcker nu i sommar så det blir att sitta med den lilla näsan i en bok nu resten av sommaren och sen ta tag i de andra under hösten, sen börjar det om, för jag tror det kommer med en och annan hem efter bokmässan också. :D

cocktail_on_the_beach

Har varit ett par veckor nu på slutet som varit helt underbara, jag har legat ute i solen och läst, läst och läst lite till.

Mellan böckerna så har jag rensat ogräs, klipp häck och gräs, allt för att trädgården inte skulle växa igen, hade ju varit hemskt. :D

De böcker jag läst nu på semestern har varit väldigt spännande och någon har även bjudit på ett par goda skratt.
romantic-cocktail-49427Men mest har jag njutit, njutit av att jag kunnat sitta ute även på kvällarna med en bra bok och slukats upp av den utan att tänka på att jag måste gå in innan det blir kallt.

Visst är det något speciellt med att kunna sitta ute i värmen och läsa, jämfört med hur det är på vintern.

 

Men nog om detta, mer kommer ikväll, kanske inte allt men en hel del iaf. Sen måste jag ju ha tid till att läsa också ikväll.

 

Bilderna i det här inlägget har inget med verkligheten att göra, hittade de på nätet och tyckte de passade in här.

Kommentera

