Boktips!

Publicerat: 15 augusti, 2013 i bokbabbel, boktips

wpid-bokberg-300x300.jpgNu kör jag igång en serie boktips, tipsen kommer dock inte från mig utan från ER!

Har ni någon bra bok ni vill tipsa om, maila mig så lägger jag upp tipset här. Med ert förnamn eller ett alias om ni föredrar det. :D

Vad det är för bok ni tipsar om spelar absolut ingen roll, men tänk på att det kanske är roligare att få tips om en ganska okänd bok än om de storsäljande böckerna som man kan läsa om överallt.

Skriv lite kort vad ni tyckte om boken, titel, författare, vilka ni tycker den vänder sig till så lägger jag upp tips här så fort jag får några nya. Har ni en hemsida så skicka med länken så den också kommer med här. :D

Ni kan maila nig på denna adress annicarbarkf(@)gmail.com eller pma mig på facebook.

ALLA är välkomna med sina tips!

Kommentera

