Planering i trippel bemärkelse.

Publicerat: 15 augusti, 2013 i böcker, bokbabbel, bokmässan

folieballong-9-rJa snart är det ju dags för bokmässan, som vi längtat! Men min planering inför den grusas då dagen innan allt drar igång fyller tvillingarna i familjen år och nu kräver de att jag ska vara med och planera deras dag. Men snälla ni, jag har viktigare saker för mig killar! (Hahaha, nej nu är jag väldigt ironisk) Visst planerar jag både och, men när de små börjar prata om disco på fredagen eller lördagen efter de fyllt år, då MÅSTE jag sätta ner foten. Då blir det tvärnej!

Så nu har vi sagt att det blir kanske disco helgen INNAN de fyller år och visst det blir okej för mig. Jag hade velat ha helgen efter men så funderade jag lite och kom på hur jag var efter förra årets mässa, så långt ifrån människa man kunde komma, flera veckor efter. Så för att ALLA ska vara glada och nöjda blir nog helgen INNAN bättre. Men vi får se, vi hinner ju ändra oss ett par gånger till.

wpid-logo.gifMen om vi ska återgå till bokmässan då så håller jag som sagt på att planera, väntar på seminarieprogrammet ska dyka upp här hemma,  Laddade ner en pdf-fil, men jag hittade inte info om VAR de olika seminarierna ska vara.

Jag kommer att knata runt på mässan alla fyra dagar och det kommer att vara som julafton för lilla mig.

Nu ska jag sätta igång att lägga upp lite recensioner här på bloggen, ligger liiiite efter med det känner jag.

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentera

