Så bra!

Publicerat: 30 augusti, 2013 i barnböcker, böcker, bokbabbel

9789170377204_200_det-finns-rattor-overallt-utom-pa-antarktisLäste ut Det finns råttor överallt utom på Antarktis av Sara Beischer, igår och den var superbra! Det är verkligen en bok jag kan rekommendera för er. Iofs så saknade jag lite i den, men överlag var det en väldigt bra bok.

Jag kommer att skriva en recension av den i morgon, ja eller kanske senare ikväll.

 

 

 

9789164202215_200_fran-holmes-till-sherlockJag ska nu börja läsa om Sherlock Holmes, ska bli spännande. Den verkar väldigt bra och jag känner att det är säkert rätta boken för mig att läsa nu.

 

 

 

 

 

 

9789150114072_large_familjen-bliss-magiska-bageriJag ska även fortsätta med boken om familjen Bliss, börjar bli riktigt spännande nu. Killarna gillar den verkligen och även jag. Jag älskar att läsa riktigt bra barnböcker och detta är en sådan.

 

 

 

 

9789151848358_200_en-hjartformad-askJag hittade En hjärtformad ask så den läser dottern nu och jag är avis på henne, hon kan läsa den innan hon somnar! Det kunde inte jag. Hon tycker den är bra och det var ju tur för henne. Hehehe

 

 

 

 

 

Så ja det var lite om läsandet här hemma just nu. Vad läser ni?

Kommentera

