Fem frågor, fem svar

Publicerat: 7 september, 2013 i enkät

cropped-wpid-facebook_1045671671.jpgJag gör som Bim, jag skickar inte vidare till fem stycken utan säger bara att vill ni svara på frågorna så gör det. :D Skriv gärna det i kommentarsfältet så jag kan in och läsa era svar. :D

Vem inspirerade dig/uppmuntrade dig att börja blogga?
Oj! Det kommer inte jag ihåg, började blogga  runt 2000 så det har jag glömt, om det nu var någon som inspirerade/uppmuntrade mig. Jag började nog bara blogga för det verkade kul.
Hur väljer du ämnen att blogga om?
I början av min bloggkarriär så var det mest om familjen och så, jag fotobloggade en hel del också. Nu är det bara böcker som är på tapeten, det och mitt skrivande. Vill inte lämna ut mig och barnen på det sätt som det var innan. Så nu är det väldigt inriktat på litteratur och mitt skrivande.
Vad vet de flesta inte om dig?
Ja, inte vet jag. ;) Det som är värt att veta om mig vet nog alla vid det här laget. Allt annat är väl för tråkigt eller för privat. ;)
Vilka tre ord beskriver din stil bäst?
Min egen stil
Vad tycker du om att göra när du inte bloggar?
Då läser jag eller så skriver jag på min ”bok”, gör något roligt med barnen eller med mina vänner, pussar på Tigge, min gosige kattkille. :D
Kommentera

