Bokmässan…..fast nej.

Publicerat: 27 oktober, 2013 i bokbabbel, bokmässan

DSC00309Igår var jag vid Korsvägen och lämnade av Stora-E vid Världskulturmuseet, det har varit Confusion där hela helgen.
Samtidigt så har det varit Hem och Mat-mässa på Svenska mässan. Jag var där strax efter 12 och det var bara för folk att knata in, inga köer alls! När var det så senast på bokmässan? Jag har då aldrig varit med om att det bara är att gå rakt in på en lördagsförmiddag. :D

Tänkte att det är en månad sen det var just bokmässan och kunde inte låta bli att fundera på vart tiden tar vägen. Att det är så trist att tiden bara rusar iväg och bokmässehelgen går så himla snabbt.
Men så tänkte jag, för bövelen, det är ju bara 11 månader kvar till nästa bokmässa! Är inte det härligt?

 

Ja ja nog om det, det kommer att gå äckligt snabbt fram till nästa bokmässa, jag vet det, det gör det.

 

Kommentera

