Men vilken överraskning!

Publicerat: 28 oktober, 2013 i bokbabbel
Etiketter:, , , ,

happy-holidayJag vet inte om jag beställt ett recex av den eller om jag bara fått den av Damm för de är så snälla. Men iaf fick jag hem denna idag och jag måste säga att den verkar väldigt, väldigt bra. Jag har ju läst och älskat Route 66 går till Trollhättan.
Redan ett par sidor in sitter jag och gråter. Åh dessa minnen jag fick av att själv sitta där med en trogen vän som måste somna in.

Nu ska jag sätta mig och vänta på stormen och fortsätta läsa.

Kommentera

