Stackars lilla blogg.

Publicerat: 1 november, 2013 i bokbabbel
Etiketter:, , , , ,

happy-holidayMen just nu har jag inte tid med dig, inte för att jag tröttnat, inte gillar dig längre och det har inte heller något att göra med att jag inte läser böcker längre.
Nej jag har inte tid med dig pga att jag själv fått en så enorm skrivlust igen, därför har jag inte samma tid med dig längre.
Men jag lovar att hoppa in här lite då och nu och berätta vad jag läser och vad jag tycker om det och även snart så börjar det ju lacka mot jul så då kommer jag att fixa lite julklappstips, blir nog inte varje dag utan mer varje advent, men då blir det MÅNGA tips. Känner att jag nog inte hinner in och lämna en massa tips varje dag, men en gång i veckan måste jag se till att hinna med det.
Annars så läser jag ju Happy holiday av Bodil Sjöström nu och jag bara ÄLSKAR den.
Så jag lovar, jag kommer tillbaka om än kanske ganska sporadiskt just nu.

Kommentera

