Oj, oj, oj!

Publicerat: 21 januari, 2014 i bokbabbel

color-adult-logo-2Vad jag varit off då.
Men nu så ska det väl hända saker här på bloggen. Har läst en del, även om det är ovanligt lite den senaste tiden.

Jag har bla läst James och jättepersikan, vilken bok!

Jag har även läst Vargsläkte, oj oj vilken bok.

Jag har läst en del för barnen, inte så mycket själv, men det blir nog ändring på det, köpte en bok igår, Elisabeth George, tror den heter En lögn att lita på, eller något sånt iaf.

Började läsa den igår och den verkar vara lika bra som alla hennes böcker är.

Har jag skrivit recension av Inferno? Den har jag iaf läst ut, ja och en massa annat har jag ju också läst, men mer om det.

Jag skriver också en hel del, har börjat med ett nytt litet projekt.

 

Och glöm sen för jösse namn inte barnens läspris!!!

Kommentera

