Komma ikapp då

Publicerat: 5 mars, 2014 i 100, blogg
Etiketter:

Nu vet inte jag riktigt hur jag ska göra för att komma ikapp, ska jag köra 5 inlägg idag, eller publicera de under ”rätt” dag så här i efterhand?

För mig känns det mest rätt att publicera de under rätt dag sas.

Kanske jag skulle ha lagt till min blogg om mitt skrivande istället för denna, för det händer mer i min skrivande värld.

Jag läser tyvärr inte någon bok alls just nu! Är rätt skrämmande faktisk.

Men men det kommer nog att ordna upp sig.

Jag har inte heller varit på bokrean, men för mig känns det inte som en miss, fanns inte mycket jag ville ha när jag tittade igenom katalogerna, antingen hade jag redan boken, eller så var den fullkomligt ointressant för mig.

Skrivandet går betydligt bättre än läsandet och det är ju skoj.
Blogg100 - Ett inlägg om dagen i 100 dagar

Kommentera

