Letar som en tok

Publicerat: 9 mars, 2014 i böcker, bokbabbel
Etiketter:

efter en bok.

imagesJag vet att jag har Eldvittnet av Lars Kepler, jag vet att den ska finnas här hemma någonstans, men den vill inte att jag hittar den. Eller har jag blivit blind så den står där, mitt framför mig, men jag kan inte se den?!?! Irriterande är det iaf. Grrrr

Eller, nu slog det mig, kan det vara så at jag har den som POCKET så jag har letat på helt fel ställe?!??!

Måste leta bland mina pocketböcker också!

Kommentera

