Hittad!

Publicerat: 10 mars, 2014 i böcker, bokbabbel
Etiketter:

Jag hittade min bok! Den låg bland mina pocketböcker, men nej den är inte en pocketbok. Jag trodde jag hade bättre koll på mina böcker än så.

Nu läser jag äntligen den, hade tydligen börjat på den, men jag kommer inte ihåg så mycket av den så jag började om från början.

Den är väldigt bra, kuslig och hemsk.

Så nu är jag glad, nu kan jag sluta leta.

Det bästa av allt var att där den låg, låg fler böcker som jag lagt undan, böcker ska inte synas i detta hus så en del hade jag lagt undan. Var lite som julafton för mig för det var många bra böcker som låg där.

Hej hopp och ha en fortsatt bra måndag, det ska jag och mina böcker.

Kommentera

