Böckerna som kom med hem.

Publicerat: 29 september, 2014 i bokbabbel

image

Barfotadrottningen – Ildefonso Falcones
Mörk avsikt – Elisabeth Akteus Rex (MIN)
Fem stjärnor för Färglösa – Sölve Dahlgren (MIN)
Kungen i djungeln – Per Herrey  Bild Leif Åbjörnsson (Anton fick den)
Maze runner James Dasher (Edvin och Marre slåss om den)
Låt vargarna komma – Carol Rifka Brunt (MIN, äntligen!)
Uppdraget – Camilla Lagerqvist (Gustaf fick den)
Granne med döden – Alex Marwood (Marre fick den)
Blod och stjärnstoft – Laini Taylor
Pax Nidstången – Åsa Larsson Ingela Korsell Bild: Henrik Jonsson Recex från Bazar
Submarino – Jonas T. Bengtsson (Min)
Vassa föremål – Gillian Flynn (Min)
Lasarettet Än finns det hopp – Karin Wahlberg (Min) 
Morsarvet – Christina Granbom (Min)
Det nakna lgat – Yoko Tawada (Min)
Stöld av babian – Anna Karolina (Min)
Natt klockan tolv på dagen – Arthur Koester (Min)
Världens ände – Ali Lewis (Min)
 

Kommentera

