Rekoförlag.

Publicerat: 30 september, 2014 i bokbabbel

Rekoförlag har nu gjort om och säkert gjort rätt, inte för att de varit dåliga, men just detta nytänk låter spännande, det gör att de som har ett bra manus men som fått nej av de stora och därmed förlorat chansen att bli nästa stora kung/drottning, kan efter att såren slickats ge ut sin bok. Jag vet iaf vart mitt manus åker när jag tycker det är dags, dvs när jag sparat ihop pengar. In och läs och ha detta förlag i tanken när ni vill ge ut era böcker, jag tror på detta, det kan vara framtiden.
http://rekoforlag.se/

Kommentera

