Lycklig.

Publicerat: 27 februari, 2015 i bokbabbel

Förra fredagen kom min mamma på besök, med sig hade hon boken, boken som jag så länge försökt hitta, det var inte lätt i och med jag hade glömt både titel och författare. Men till slut hittade jag den och min mamma köpte den åt mig.
Jag har länge varit rädd att det inte var något att läsa, att min syn på bra böcker ändrats sen 1984.
Jag måste säga att den håller fortfarande.
Jag har inte läst så mycket än, men det lilla jag hunnit med gillar jag, är lite samma känsla nu som då.
Härligt.
Så nu i helgen ska jag bara ligga och läsa, inte göra något annat.

kommentarer
  1. bakbokmat skriver:

    Blir väldigt nyfiken på vilken bok som gjort dig så lycklig!

Kommentera

