Får det gå till så här?

Publicerat: 6 juni, 2015 i bokbabbel

Var ju på bibblan i veckan. Lånade lite böcker och jag hade förhoppningen om att kunna komma hem med Mylingen och Bjäran till LillE, men alla deras ex var utlånade. Får det gå till så här?!?! Jag ville ju överraska honom med de, han älskar Paxserien, men det ville inte bibblan.
Sur över detta åkte jag hem och berättade det för honom.
Bra, sa han och jag blev förvånad, hade han slutat gilla dem?
Jaha, svarade jag, varför var det bra?
Jag vill inte låna dom, jag vill äga dom.
Är han sin mammas upp i dagen eller. Jag kände mig så stolt.
Så nu får jag se till att få tid över i veckan så jag kan åka och köpa de små rackarna till honom.

Kommentera

